Repositorio Dspace

Verbal fluency in school-aged Spanish children: analysis of clustering and switching organizational strategies, employing different semantic categories and letters

Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.author Sánchez-López, María-P
dc.contributor.author Roman-Lapuente, Francisco
dc.contributor.author García-Rubio, María-J
dc.date.accessioned 2025-11-26T11:45:19Z
dc.date.available 2025-11-26T11:45:19Z
dc.date.issued 2021-10
dc.identifier.citation Sánchez López MDP, Román Lapuente F, García-Rubio MJ. Verbal fluency in school-aged Spanish children: analysis of clustering and switching organizational strategies, employing different semantic categories and letters. An psicol. 11 de agosto de 2021;37(3):449-58.
dc.identifier.issn 0212-9728
dc.identifier.uri https://sms.carm.es/ricsmur/handle/123456789/22675
dc.language.iso eng
dc.publisher UNIV MURCIA
dc.rights Atribución/Reconocimiento-CompartirIgual 4.0 Internacional
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ *
dc.title Verbal fluency in school-aged Spanish children: analysis of clustering and switching organizational strategies, employing different semantic categories and letters
dc.type info:eu-repo/semantics/article
dc.relation.publisherversion https://revistas.um.es/analesps/article/view/414721
dc.identifier.doi 10.6018/analesps.414721
dc.journal.title Anales de Psicologia
dc.identifier.essn 1695-2294


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución/Reconocimiento-CompartirIgual 4.0 Internacional Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Atribución/Reconocimiento-CompartirIgual 4.0 Internacional

Buscar en DSpace


Búsqueda avanzada

Listar

Mi cuenta